AWKWARD

Alltså åh gjorde bort mig som fan innan jag gick till frissan. Skulle gå in på Ica (där jag jobbade förrut) och köpa en banan. När jag kommer in ser jag en kille jag brukade jobba med. Konversationen löd ungefär såhär:

Jag: tjaa (typ över glatt)
Han: hej (och kollar på mig med "eh hej känner jag dig blicken")
Jag: känner du inte igen mig eller vi har ju jobbat tillsammans?
han: eh nej.
*pinsam tystnad*
Han: aha du menar Jakob eller?
Jag tänkte bara vadå Jakob han är ju Jakob.
Jag: ja..
Han: min brorsa alltså.

Alltså allvarligt, ofta man har en tvilling brorsa som jobbar på samma jobb och som man dessutom inte berättar om haha. Men nu vet jag det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0