BANANAZ

Idag har jag kommit fram till 3 saker:

1. Jag älskar mitt jobb och mina kollegor.
2. Måndagar är inte alls någon dålig dag. För på måndagar är det världens bästaste och roligaste pass (aerobic). Körde det första gången förra måndagen då tyckte jag att det var rätt svårt för man dansar ju efter en koreografi. Men denna gång kände man ju igen allt så det blev mycket lättare och roligare och man kunde liksom ta ut sig mer för att man kunde stegen. Det som också gör det så sjukt kul är att musiken är så jävla bra. Har seriöst lust att sno med mig hennes skiva hem haha, SÅ bra är det.
3. Sen förra måndagen har jag gått ner 2,1 kg :) rätt bra tycker jag på en vecka!! Och då har jag ändå ätit 4 gånger per dag (alltså mer än innan) och ätit GOD mat PLUS haft en äta vad jag vill dag :) Så allting handlar alltså om att man ska äta RÄTT och RÖRA på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0