DREAMS

Godmorgon! Trots att jag är "ledig" (ska plugga hemifrån) idag så är jag redan vaken vilket fall så hade jag en rolig dröm inatt eller vad man ska kalla det. Jag, mamma och Sanny var hemma hos mamma och fredrik. Sanny var jätte uppspelt för han skulle visa mig och mamma en säng på datorn som han hade köpt till oss. Jag och mamma kollar och ba: åh vad fin osv. Sen så frågar jag vad den kostade. Han ba 30 000. Haha både jag och mamma blev skitsura och ba vadfan tänker du? Hur kan du lägga alla era sparpengar på en säng? Mamma var verkligen as arg och ba fan vad oansvarigt Sanny. Sen vaknade jag, i min vanliga säng ;) hade dock varit rätt soft att han en sån säng som jag drömde om det var med fjärris och grejer ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0