HELG :D

Godmorgon på er! Idag är det veckans bästa dag, fredag. Den började med ett pass på gymmet, rullbandet, axlar och mage, grymt. Nu ligger jag i badet hemma hos mamma, badar alltid när jag e här för vi har inget badkar i vår lägenhet, så jäkla sämst.

Idag händer det massa roliga saker. Först ska jag plugga (okej det är inte jätte roligt haha) sen ska jag till frissan och slinga mitt hår MÖRKARE :O har typ alltid haft mitt hår på samma sätt förrutom när jag gick i 9an och fick ett ryck att färga mörkt. Vilket fall så känns det skönt att göra en förändring :D Efter det ska jag och mamma kolla lite affärer här på söder och sen ska vi ha myskväll och äta skaldjur. En bra fredag med andra ord.

Btw så försöker jag få den här busen rumsren, han ser väldigt tvär ut när han sitter där i lådan haha:




Kommentarer
Postat av: Pappa

Hahahaha den där lådan verkar inte vara paddans bästa vän!
Han ser så där lagom sur och irriterad ut över att behöva sitta där😄

Svar: haha XD
Sandra Olsson

2012-12-01 @ 14:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0