HELGEN

Då vare söndag igen. Tänkte bara sammanfatta min helg lite kort. I fredags jobbade jag mellan 09.30- 19.45 så var riktigt trött när jag kom hem, älskling hade köpt krabba till mig (så jävla gott!!) och så kollade vi på xfaktor såklart. I lördags jobbade jag också men bara mellan 13.00-17.30 och efter det drog jag hem till mammi och frelli och åt middag.
 
Hade en grymt rolig kväll sen iaf. Jag, älskling, Melissa och hennes nya kille var först på bio och såg taken 2. Jag tycker den var bra, spännande osv men kanske lite överdriven vissa gånger. Ettan var ju grym så inte riktigt lika bra som den men helt klart godkänd. Efter bion drog vi till kvarnen och drack öl, drinkar och cider. Var även nere en sväng på dansgolvet och shakade ass. Rikigt rolig kväll. Vi kom hem runt 4 imorse och då fylleåt jag mackor med pastej och gurka och drack oboy haha bästa!
 
Idag har jag pluggat externredovisning sen jag vaknade med en lite paus nu då när jag bloggar. Men nu ska jag faktiskt återgå till pluggandet, ha en fin söndag. Puss.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0