HÖRLURAR

Sitter på bussen påväg till huddinge så jävla tråkigt för kan inte lyssna på musik eller nått (som vanligt).. Sen ska jag träna och då kommer jag inte heller ha någon musik (som vanligt) och det är ju sjukt kul att springa utan musik eller vad säger ni? Nu kanske ni undrar hur det kommer sig att jag inte har någon musik?

Alltså det är ju inte det att jag inte har någon musik för det har jag ju det är det att jag inte har några hörlurar att lyssna på musiken i. Och hur kommer det sig då? Jo för att jag har en kanin hemma som biter på exakt allt.. Det vet även min söta pojkvän om ändå så lägger han saker öppet så det är fritt för paddan att gnaga :D så ja paddan har alltså gnagat sönder älsklings hörlurar och då tycker älskling att det är mitt fel att PADDAN gnagde sönder HANS hörlurar som HAN la fram där. Yes ni hörde rätt detta är mitt fel därför har han (haha) bestämt sig för att han ska ha mima hörlurar. Så ja på den vägen är det och eftersom att jag inte orkar hålla på och tjaffsa och argumentera så får han ha dem och då tänker ni typ att jag tjafsar nu eftersom att jag skriver det här på bloggen aa det kanske jag gör hets hets ;)

Nee men älskling om du läser detta hoppas du tar väl hand om mina hörlurar och att du använder dem flitigt! Och nu kommer vi till det mest underliga av allt, varför köper jag inte bara ett par nya hörlurar? Ja det undrar jag också :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0