KISSNÖDIG TJEJ

Haha rubriken.. Hade panik kan jag säga er men berättar mer om det snart.
Sitter på tåget påväg till skolan nu. Körde så sjukt hårt på gymmet idag. Ni vet när man är helt död men ändå kör dem där sista tre repsen eller när man springer och bara vill stanna för man är så galet trött men istället höjer hastigheten och spurtar de 2 sista minuterna, det gjorde jag idag. Fan så jobbigt det var då men fan så skönt det var efter!

Till rubriken då, drack rätt mkt vatten under träningen sen på bussen från högdalen till huddinge åt jag en banan och hällde i mig en proteinshake. När jag kommer fram till Huddinge blir jag så sjukt kissnödig och då äre ca en timme kvar till jag är framme vid skolan (panik!) ser att tåget inte går förrens 12 min senare så lite sådär halvstressad och jätte svettig springer jag runt halva Huddinge centrum för att hitta en toalett, hamnade på olearys tillslut och fan så skönt det var att kissa. Nu är jag på tåget är framme i östertälje om någon station och är kissnödig nu igen haha, tänk då om jag inte hade kissat innan, hemsk tanke. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0