MEEH

La nyss upp ett inlägg om min middag (haha besatt av mat?) men såg nu att det inte kommit upp, mobil appen suger. Åt iaf en taco sallad som var väldigt god dock överskattar jag alltid hur mycket jag ska äta så får nästan alltid slänga mat. Så får antingen börja ta mindre eller helt enkelt äta mer.

Min dag har förövrigt varit a vad ska man säga väldigt vanlig, tränade (fyfan vad jobbigt det var hemsk tanke), pluggat (haha ännu hemskare periodiseringar är inte min grej fast har fått lite mer grepp om det idag men aa) och ätit. Nej men har fått en del gjort idag så det känns bra. Nu har jag dock ont i huvudet så ska gå och lägga mig snart.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0