MOMS OCH SÅNT

Har varit uppe sen klockan 8 imorse och pluggat, kan väl inte säga att jag har suttit effektiv tid från 8-14 har ätit och pratat med frida också men annars så. Har hållt på och räkna massa moms uppgifter helt okej faktiskt det är skönt när man fattar iaf men nu snurrar mitt huvud med alla räkneuppgifter så har placerat mig i soffan för att läsa några kapitel i boken.

Efter det ska jag kolla på en föreläsning samt kolla upp några lagar inför en gruppuppgift som vi håller på med OCH SEN ska jag ta helg hihi :) har vilodag från gymmet idag för har fortfarande sån jäkla träningsverk (vägrar släppa?) och vill kunna köra body pump imorgon så hoppas det är borta tills dess. Juste, på älsklings födelsedag ska vi hitta på en jätte mysig grej, skriver mer om det senare idag och en grej till ska äta världens godaste middag ikväll och då menar jag världens godaste dessutom är den nyttig OCH tar typ en min att fixa haha, där har ni nått att klura på vad det kan vara ;) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0