ORKAR INTE VÄNTA..

Det som suger med att plugga på högskola är att man måste vänta 18 arbetsdagar eller vad det är med att få resultat från tentan. Det som suger ännu mer är att våran lärare i organsiation och ledarskap skökte om 5 extra dagar för att rätta så på fredag får vi äntligen reda på resultatet. Men det som suger allra mest är att jag känner på mig att jag inte har klarat det och det är så jävla deppigt för orkar inte med en omtenta, jag gör verkligen inte det men har liksom inget val. Depp på hög nivå. Men som sagt jag är ju inställd på att jag inte har klarat det så det kommer ju inte komma som en chock iaf, försöker-vara-positiv.
Nu ska jag somna till OC och tänka på allt annat än den där jäkla tentan, lagar, bokföring och allt annat som snurrar i huvudet, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag är 100% säker på att du har klarat tentan!
Varför är jag det? Enkelt svar, du är helt enkelt bäst mitt lilla hjärta❤

Svar: Haha hoppas du har rätt ;) <3 Men tack för att du tror på mig :)
Sandra Olsson

2012-11-20 @ 05:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0