RANDOM LISTA

 

 

Matvanor:

Bästa maträtt? – Skaldjur

Bästa dryck? – Bubbelvatten

Hat dryck och maträtt? – Just nu är min haträtt falukorv och makaroner, hat dryck vet jag inte kanske mjölk. Det är bara gott när man blandar det med ex proteinpulver, oboy etc

Bästa alkoholdryck? – Cider

Använder du smör på smörgåsen? – Ja, torrt annars?

Smågodis eller färdiga påsar? – Smågodis :D

Favoritglass? Ben and jerry

 

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? – Om mat räknas till shopping så shoppar jag hur mycket som helst annars inget alls :P

Har du mer skor än kläder? – Neej, mer kläder men har rätt mycket skor också, älskar skor!

Favoritplagg? –  Träningskläder helt klart! Skulle kunna gå i det hela tiden, kan inte någon modebloggare börja köra på det så det blir värsta trenden, hade varit soft

Hatplagg? –  Jeans som sitter för långt ner så fettet hänger fram, inte najs

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? – Pluggar

Vad vill du bli? – Jag vill jobba inom butik (helst driva en egen) men exakt vilken osv vet jag inte :)

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? – Ja det gör jag (om man bortser från att vår ena kurs är så sjukt svår just nu)

Är lönen viktigast? – Nej inte viktigast men det är viktigt såklart

 

Boende:

Lägenhet eller hus? – Lägenhet

Framtidsplaner med boende? Köpa lägenhet någon gång..

Litet eller jättestort? Lagom

Landet eller mitt i stan? Stan

Mysigt eller sterilt? Myyyyyyys

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? – Japp sören 2 år (sorry att det kommer fram såhär älskling)

Är otrohet okej? – Nej verkligen inte

Älskar du någon? – Jag älskar min familj, min pojkvän, mina vänner och paddan såklart

Betyder familjen mycket för dig? – Ja väldigt mycket

Är du lojal? – Ja

Tycker du om att dricka dig full? – Haha ibland ;)

Hemmafest eller krogen? Hemmafest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0