REDAN ONSDAG

Bara jag som tycker att veckorna går så jävla fort? Fattar-inte. Skulle egentligen ha jobbat idag och julskyltat i butiken men Rosali är inte där just nu på grund av vissa omständigheter så vi får skjuta på det.

Skulle egentligen haft vilodag från gymmet idag men eftersom att jag inte jobbar och eftersom att afron är nu kl 11 så kan jag inte låta bli att köra ett pass. Att jag har träningsvärk till tusen i bröstet och framförallt i benen får jag helt enkelt försöka ignorera när jag står där och shakat ass haha kommer-ju-gå-bra.

Juste en sista grej, älskling gnäller ju alltid om att det inte finns några parkeringsplatser vid oss, jag vet inte vad ni tycker men personligen anser jag att det finns rätt bra med plats.. Killar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0