TORSDAG

Ni som känner mig vet att jag har störda drömmar och inatt var inget undantag.. Haha jag var på indiska restaurangen i sumpan (där jag jobbade förrut) och min dåvarande chef Ratan var där. Han var ovanligt närgången och stod och höll om mig osv. Amanda och mamma kom dit och mamma la märke till detta men vi gick iaf och satte oss vid ett bord. Dock såg det verkligen inte ut som restaurangen jag jobbade på utan vi satte oss vid ett bord där det fanns en tegelvägg bakom oss där varannan tegelsten var borta så väggen var liksom ihålig om ni förstår. Sen var vi även utomhus och längre bort fanns det en stor pool också. Vilket fall vi beställer och jag tar en speciell rätt som jag verkligen ville ha men sen när Ratan kommer ut med maten har han gjort något annat till mig typ någon specialare, jag smakar jätte lite och det var as äckligt så jag blir skit arg och ber honom hämta den mat jag faktiskt beställde. Medans han går iväg säger mamma att hon tycker hela situationen är så konstig han han betedde sig som han gjorde i början och att han nu kommer med en annan mat till mig och precis då så är det någon som tar tag i min fot från andra sidan tegelväggen, och då vare han såklart (haha han hade liksom tagit in handen i ett av "hålen" i väggen). Då får mamma nog och när han kommer tillbaka med min mat så går mamma fram till honom och slår en ölglasflaska rakt i hans huvud. Han böjer sig fram och ba aaj och håller sig över huvudet. Då slår mamma till en gång till och sen ba: spring flickor! Och vi börjat kuta som in i helvete men mamma springer åt ett hål och jag och Amanda åt ett. Han kommer efter och springer efter oss såklart. Den vägen jag och Amanda valde var den där poolen var och man kunde inte gå på sidan om den så vi slänger oss i poolen, kommer upp och ser att 2 randomtjer har satt sig på en moppe och jagar oss, vi springer och springer och till sist kommer vi upp på en jätte högt berg med vatten där nere och inser att vi måste hoppa och då vaknade jag ;D

Haha kanske borde starta en drömblogg? Fast inte säga att det är drömmar så folk tror att jag lever ett sånt här galet liv ;) nog om drömmar, sitter på bussen påväg till skolan ska träffa min grupp sen har vi övning och efter skolan ska jag på zumba. Ha en bra dag ❤


Kommentarer
Postat av: mammi

Hahahahahahahah, gud vad roligt Sandra <3

2012-11-08 @ 18:49:36
Postat av: Marita

Stackars dig vilken mardröm du har haft.Var ju rena rama rysaren juuuuuuuuuuu.Man fick ju gåshud när man läste detta.Hoppas du får lite trevligare nätter framöver utan att ha Ratan som spökar .Hopppas det är bra med dig och pluggeriet.Sanny var förbi en snabbis innan matchen på en Natcho tallrik i hundranittio.Det är så kul när du skriver här på Bloggen.Ha det så bra och skönt om dig.Vi hörs.

2012-11-08 @ 19:07:51
Postat av: Marita

Hej och så kul att du är igång på din Blogg.Alltid kul att läsa allt roligt du har på G.Men stackars dig vilken hemsk mardröm och man fick ju gåshud ju.Värre en värsta rysaren juuuuuuuuu.Hoppas att du får lite bättre nattsömn framöver och slipper ha Ratan som jagar dig. Räcker ju med skolan som jag ar dig med tentor eller hur?Sanny varit förbi en snabbis innan matchen och käka.Nä nu ska jag städa av lite och ha det så bra.Vi hörs och sköt om dig och kämpa på i skolan.

2012-11-08 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0