TORSDAG

Shoo sexy mama, jag är så het så tänkte börja inlägget med den här fina bilden liksom, kan det bli bättre?
 
Hade en jätte trevlig kväll igår, först var vi och bowlade, Fredrik vann första och jag andra :) Sen drog vi hem och åt jätte god middag och drack vin. Gick och la mig runt halv 1, har börjat bli så himla trött på kvällen? Men det är bra på ett sätt för då vaknar man ju tidigare och är pigg på morgonen dagen efter. Fast nu är ju inte halv 1 kanske JÄTTE tidigt att somna men brukar typ bli trött vi 10 annars förrut var jag liksom alltid uppe till minst 1 jajaja nog om det.
 
Idag har jag och Amanda varit i farsta köpte en patron till skrivaren och ett glas. Körde en favorit i repris i förrgår, skulle skriva ut ett kompendium till min kurs på 100 sidor och efter hälften tar patronen slut, as irri. Men nu har jag iaf skrivit ut allt och ska försöka strukturera upp hur jag ska lägga upp allt pluggande. Sen funderar jag på om jag ska träna sen, det är sjukt stökigt här hemma så måste städa också. Dock får jag typ välja mellan och städa eller träna för kommer inte hinna båda om jag ska hinna plugga också åh. Kan inte någon uppfinna nått så man kan stanna tiden för att hinna med allt? Skulle behöva något sånt just nu.
 

Kommentarer
Postat av: Fralli

Sandra! Tack för en jättetrevlig kväll. Allt blev så himla bra.Vi ses nästa Lördag. Krama Sanny från oss.

2012-11-01 @ 18:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0