YOGA

Gääsp.. Var på ett yoga pass mellan 07.00-08.00 imorse eller a nyss. Det var fan jobbigt? Haha man stog i as konstiga ställningar och var tvungen att stå kvar så as länge haha kommer typ ha träningsvärk imorgon. Men det var as skönt typ sista kvarten låg man under en filt och gjorde avslappningsövningar. Farligt det där, höll ju på att somna. Efter det där blev jag sjukt seg och frusen så gick in och la mig i bastun.

Känns typ som att jag börjar bli sjuk känner mig lite snorig också, men det får vi hoppas inte händer för har inte tid att vara sjuk. Men nu ska jag sminka mig och så, idag väntar mååååånga timmars jobb, ska både öppna och stänga butiken. Ha en bra fredag ❤


Kommentarer
Postat av: mammi

Sandra,du e sååå jäkla duktig!! Helt otrolig är du <3 Älskar dig, KRAAM :)

Svar: vad söt du är!! Tack bästa mammi. puss älskar dig
Sandra Olsson

2012-11-02 @ 20:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0