EN LITEN NOTIS BARA.

Okej måste bara säga en grej innan jag börjar "leva i nuet" FAAAAAAAAN VAD JAG SAKNAR THAILAND!!!!!!!!!!!!!! Tänk er när man är olyckligt kär och inte får vara med den personen, så känner jag för Thailand, förstår ni hur jobbigt det är då? (gör en ledsen "tyck synd om mig blick") Klickade på kategorin Thailand och läste igenom alla mina inlägg och ja känner mig typ helt tom nu för det kändes som att jag var tillbaka där ett tag.. ÅHHHHHH DEPP. Så nu har jag sagt det, punkt och slut. Nu då? Ja eftersom att jag ska börja "ta vara på och NJUTA av nuet" så ska jag faktiskt klicka mig in på student portalen och skriva ut den underbara åhörar kopian tills morgondagens föreläsning fan vad jag ska njuta när jag gör detta och för att inte tala om föreläsningen imorgon ska ta vara på varje sekund.. not.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0