IM DONE

2 tentor avklarade. Första känns lite 50/50 ligger precis på G-gränsen typ så antingen har jag tur och klarar det eller inte.. Andra som jag hade idag kändes lite bättre, dock kan man ju aldrig garantera något men där BORDE jag ha nått G-gränsen iaf *hoppas* *hoppas*

Saker som jag verkligen tog för givet innan jag pluggade ska jag verkligen njuta av i helgen, typ att kunna ta sovmorgon utan att få dåligt samvete, kolla på film utan att behövs tänka åh måste egentligen plugga och ikväll ska ju klassen äta middag på drottning hoof också så det ska bli as kul!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: mammi

Duktiga fina Sandra <3 Hoppas maten e god ikväll å att ni har det riktigt trevligt :)VI ÄLSKAR DIG!!!

2012-10-25 @ 16:54:54
Postat av: linnnnn

Hejsan! Jag vill bara tipsa om att jag skickar ut inbjudningar på min blogg till en hemsida där man kan få shoppa kläder och skor för otroligt billiga priser! Det är en hemsida som gör att man får minst 50 % rabatt på kläder,skor,smycken och resor. Dock måste man få en inbjudan för att bli medlem, men jag skickar till alla som vill :)
Gå in på det här inlägget och lämna din mailadress så skickar jag en inbjudan per mail till dig :D

http://lillalinnpinn.blogg.se/2012/october/fa-klader-och-skor-mycket-billigare.html#comment

2012-10-26 @ 19:32:38
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0