SWIM

Sitter atm och väntar på Sanny. Vi har varit och tränat tsm (har ju gymkort på samma ställe nu) dock har jag simmat medans han körde/kör på gymmet grejen e att vi bestämde att vi skulle mötas kvart i 7 och blev klar lite tidigt så nu får jag sitta och vänta -.- 40 min liksom menmen sånt e livet ;D har som sagt simmat, de va as skönt älskar att man kan göra det plus att det finns massa roliga pass. Var grymt trött på att bara köra på gym de är inte alls lika kul, jag måste ha variation annars tröttnar jag.

Nog om träning. Igår åt vi julbord till middag, haha vet lite tidigt men vi va as sugna. Dock blev inte skinkan någon hit, vilket kanske inte är så konstigt när man köper den för 29 kr.. Den var typ sladdrig haha usch. Vi ska iaf äta rester idag. Åhh är sjukt hungrig, man blir alltid extra hungrig när man varit på badhus också, vad är grejen med det? Det är typ kloret eller nått :P

Var och klippte den lilles klor idag också, så rädd han var stackarn. Här e vi i lördags:

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0