ÖVERTRÖTT?

Haha åh 1 varför bloggar jag ens kl halv 3 på natten? Varför är jag ens vaken? Grejen e att jag krigade för att få klart sammanfattningen i organisationen för att kunna skriva ut den och ta med den till skolan imorgon för vi ska pluggs tsm några i klassen inför tentan och ja den blev klar och allt kändes fett bra, skriver ut och efter 30 sidor tar patron jäveln slut haha.. Så kul liv så ska åka och köpa en patron imorgon när jag vaknar. Strutar i att plugga i skolan gör det på onsdag istället eller hur det ni blir SKITSAMMA det var inte därför jag skulle blogga utan för att jag låg och läste roliga historier från tjejer som varit gravida och gjort sjuka grejer. Alltså jag skrattar så jag gråter. Ligger liksom här i mörkret i sängen, Sanny sover och jag får trycka en kudde i mitt fejs för att inte skratta haha måste roligt ut. Är antagligen bara övertrött, för då skrattar jag åt allt men a här är länken iaf: http://bloggar.aftonbladet.se/amandaschulman/2012/04/24/mina-varsta-utspel-hittills-i-graviditeten/
Det här var ju typ de bästa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0