STRESS

Tjenä! Sitter på tåget påväg till jobbet från skolan, ska dock inte jobba utan bara vara med på ett möte. Hade bara en föreläsning nu på morgonen så det var skönt. Något som däremot inte är skönt är att om en vecka och en dag skriver vi tentan i organisation och ledarskap och om en vecka och 3 dagar skriver vi tentan i marknadsföring. Så vad har jag hunnit med dem här 7 veckor jag gått i skolan? Jo 24 föreläsningar och där med också att läsa ett x antal kapitel i boken inför/eller efter föreläsningen och då pratar vi inte 10-sider-per-kapitel-gymnasiet-nivå-litteratur utan mer 40 sidors kapitel och ihoptryckt text. Nu vill jag inte påstå att jag läst exakt ALLT man ska ha hunnit men nästan. Förrutom detta då så har vi haft 5 stycken grupp inlämningar och en individuell, 3 stycken presentationer och en fjärde väntar på torsdag. Vi har haft 5 seminarium och ett film seminarium. Sen har jag även sammanfattat allt från föreläsningar och det viktiga från böckerna på datorn som då i organisation och ledarskap är ca 70 sidor SAMMANFATTNING fast då är det ju bilder, upppunktat osv så det är ju inte 70 sidor ihop tryckt text men-ändå. Marknadsföringen är det typ 40-50 sidor. Så ja vad återstår nu? Att lära sig allt man sammanfattat för att sedan klara dem där jävla tentan :) Har jag sagt att halva tentan i marknadsföringen är på engelska också? Dock får man ha med sig en svensk/engelsk ordbok och det är ju soft. Men ja det var det iaf, då vet ni varför jag inte varit den mest närvarande (kan man säga så? Haha) människan den senaste tiden. Puss på er!
/ skönt-att-skriva-av-sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0