CLARITY

Nu är jag hemma igen och tänkte sammanfatta de senaste dagarna med lite text och bilder. I torsdags var det äntligen fint väder så då var jag verkligen ute hela dagen, åt frukost vid bryggan, låg och pluggade, läste min bok och bara tog det lugnt, var så skönt. På eftermiddagen kom mamma ner till bryggan och så satt vi och drack lite rose och pratade, väldigt mysigt. I fredags var det inte lika bra väder men låg ute nästan hela dagen ändå. Sen på kvällen var vi och åt grillbuffet såååååå gott. Här är de sista bilderna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min snälla pojkvän kom och hämtade mig och Amanda i Norrtälje i lördags, sen när vi kom hem pussade jag massa på min nini sen åkte vi och köpte pasta på tutto ittalia (drööööm i munnen alltså) och sen hade vi myskväll och kollade film.  Idag blev det ett hårt rygg och tricepspass, var spyfärdig hela passet då jag innan hade bakat kungliga tekakor vilket resulterade till att jag vräkte i mig alldeles för mycket så kändes som jag hade en stor degklump i magen = onajs. Resten av dagen har gått åt till att plugga, men nu ska jag sussa, hörs imorgon, ska lägga upp receptet på tekakorna jag bakade då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0