GODMORGON

Inatt har jag inte sovit bra, har drömt massa konstiga drömmar och vaknat flera gånger, brukar aldrig vakna på natten annars. Sen har älskling haft inbrott i bilen inatt igen. Allvarligt? tredje gången inom en månad nu, vad är det för jävla idioter som bor här börjar man undra..
 
Idag ska jag åka över till morfar och sen ska jag träffa Thilda. Vår plan var att sola och bada men vädret känns inte jätte bra nu så får väl se vad vi ska hitta på. Sen ska jag (såklart) träna med älskling också. Vi ska köra bröst och biceps, gillar inte att köra de passet själv för vet aldrig vad jag ska göra för bröst övningar känner mig bara som en mupp när jag går runt där haha så då äre bra att ha med älskling. Juste hade besöks rekord på bloggen igår:
 
 
Över 100 besökare liksom, cool-tjej. Men kan ju ha att göra med att jag länkade min blogg på facebook med en bild där jag stod i träningsbh, men kul att det intresserade folk.. haha 😆 dock har jag ju bilder i min blogg där jag står i bikini och då visar jag ju "mer", en träningsbh är ju nästan som en magtröja inte som att man ser så mycket direkt.. Men nu ska jag äta frulle, hörs sen ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0