HEATWAVE

Hej på er!
Jäklar vilket härligt väder det är idag, synd att man jobbar! Dock hann jag med en lite springtur imorse samt äta frukost och sola lite på balkongen.
 
Den här veckan har varit rätt tråkig för älskling har varit på Öland och jag har jobbat. Dock har jag hunnit med lite andra saker också som att plugga (booring), hängt med Amanda, ätit middag med några tjejkompisar, kört bil, varit på Ikea, varit hos läkaren och tränat (ehh tänkte jag skriva men vafan har typ bara gjort det en dag!? Sämst).
 
Igår när älskling kom hem hade jag fixat iordning med alla grejer jag köpt på Ikea, städat, bakat ciabatta (dem blev helt platta, älskling trodde de va pitabröd hahaha) och fixat ihop en tomat mix, tzatziki, salami och hallumie (som älskling grillade) som vi hade till, det blev väldigt gott. Sen hjälpte älskling mig att sätta upp lite hyllor i lägenheten, blev så bra!!!! Mycket finare hos oss nu :-)
 
Idag efter jobbet ska vi vara några hos mig och grilla och sen blire fest, kommer lite folk från min gamla klass, as kul! Men nu ska jag in på bolaget och handla alkohol fritt vin (haha driver, vem tror ni jag är likzom, man kan ha kul utan alkohol men det är dumt att chansa..) ha en bra lördag mina vänner ❤
 
Juste, glömde säga att idag var andra gången inom 2 veckor som någon slagit sönder rutan på älsklings bil och tagit verktyg, jävla idioter, varför har folk inget liv? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0