JAG SAKNAR DIG

 
 
Var du än är och var du än befinner dig så finns jag alltid där för dig, jag vakar över dig som gud över jorden, förklarar mina känslor genom dem här orden.
Dagarna kommer och dagarna går, jag älskar bara dig och jag hoppas du förstår det finns en dröm du och jag lever i den, när du ser på mig då stannar tiden.
Tusen diamanter finner jag i dina ögon, alla mysiga stunder i livet det är du som gör dem, älskvärda stunder när jag ser dig le och skratta, utan dig skulle jag vara borttappad ❤ 
 
http://m.youtube.com/watch?v=VmwSmdzc1ZE&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DVmwSmdzc1ZE

Kommentarer
Postat av: Kungen

Älskar dig

Svar: älskar dig mer!
Sandra Olsson

2013-08-18 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0