LEDIG VECKA

Min nya tränings bh, 99 kr på hm värsta fyndet jao.
 
Godmorgon! Vilket härligt väder det är och jag håller på att springa i tvättstugan, aaja. Tänkte gå en PW efter och sen blire ben på gymmet med älskling. Har haft 2 vilodagar nu men i lördags gick jag en timmes PW innan jobbet fast räknar inte det som "träning" men rörde iaf lite på mig så det är ju bättre än ingenting. Igår blev det däremot en väldigt slapp dag för då var jag och älskling och badade sen låg vi bara hemma och segade, hur skönt som helst. 
 
Är ledig denna vecka, hade hoppats på att få jobba men nu när all ordinarie personal är tillbaka så finns det inga tider, såklart.. Inte för att jag gnäller på att vara ledig, hur skönt som helst har ändå lyckats planera upp lite saker under veckan redan. Ska bland annat träffa Thilda, beställa böcker och fixa lite andra grejer inför skolan, träffa terapeuten, gå ut och äta tapas, baka proteinbars, träffa Tessan och imorgon ska jag även förbi morfar en sväng. Sen ska jag som vanligt träna och fixa här hemma så a, veckan kommer nog gå rätt snabbt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0