LÖRDAG

Hejhopp! Ligger i sängen och segar. Idag ser dagen ut enligt följande: jobb mellan 12-16, dra hem och antingen träna eller plugga (eller båda om jag är riktigt effektiv) och slutligen äta kräftor och chilla med älskling, längtar :D
 
(älskling på gålö)
 
Den senaste veckan har varit rätt chill, älskling kom och hämtade mig på dalarö i tisdags och så drog vi och badade en sväng på gålö. Dock var vädret inte det bästa så vi drog förbi donken och åkte hem och svullade och sov en stund. Sen åkte vi och badade en sväng igen och kvällen avslutades på en restaurang i sumpan där vi åt tapas. I onsdags var vi och tränade, körde ett sjukt hårt rygg-pass (har fortfarande galen träningsvärk) och efter det åkte vi och åt pizza hutt buffe, bästa! På kvällen kom Martin och Tina hit, vi grillade, drack och spelade lite kort och sen drog vi och spelade biljard, 4-0 till mig och älskling, utklassning med andra ord ;D
I torsdags blev det en väldigt lugn dag, vi var en sväng vid Bromma block och upptäckte att dem hade vårt favorit pasta ställe där (tutto ittalia) lycka :D så köpte med oss lite mat därifrån och handlade lite annat småplock och sen åkte vi hem och hade filmkväll. Så bla små citroner gula, den var as bra :) Igår vare jobb och träning, älskling hade varit på gymmet innan mig så han kom bara dit för att vara PT till mig hehe, kan ju säga att han körde slut på mig, men det var nice :D Puhh inte lätt att sammanfatta såhär, dagarna flyter lätt ihop när man är ledig!
 
(plockmat är bäst)
 
Jobbar ju som sagt idag men sen är jag ledig en vecka vilket ska bli sjukt nice. Ska åka med mamma, Fredrik, morfar och Amanda till marholmen så hoppas bara på fint väder nästa vecka nu. Dock så har jag ju tentan veckan efter så måste plugga lite så det suger men inte mycket att göra. Men nu måste jag gå upp och äta frukost, ha en bra dag ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0