MARHOLMEN

Medans alla börjar jobba (typ) så har jag semester :D okej inte helt för måste plugga lite men det är skönt att slippa stå på jam jam och skopa glass till alla gnälliga kunder.. Har inte varit jätte bra på att ta bilder men här är några stycken sen vi kom hit iaf:
 
Nere vid badplatsen, dem hade byggt ut jätte fint med strand och grejer sen förra året. Sjukt att det är femte året i rad vi är här nu. Bästa stället.
 
Jag på bryggan igår
 
Amandish baxar en båt
 
Gårdagens middag 
 
Ehh blev lite senare än vi tänkt igår, vi satt och spelade kort, lyssnade på musik, pratade, drack vin och plötsligt var klockan halv 4!! Så då vare bara att hoppa i säng :-)
 
Började dagen med ett morgondopp med mamma och fredrik, as skönt i vattnet men tyvärr så blåser det galet mycket vid bryggan, blåste typ bort.
 
Sen åt vi god frukost, haha ser ut som att jag ska äta en banan och en kanelpåse, as gott juh.
 
Dagens middag, så gott!!
 
Har inte varit det bästa vädret idag men hann iaf med att sola en liten stund, sen har jag pluggat ganska mycket och så har vi spelat både pil och badminton. Jag och Fredrik var så sjukt jämna på pilen så sista rundan slängde vi exakt lika så vi fick köra en avgörande och då fick jag 50 och han 45 så jag vann ;D Nu ska jag läsa, har börjat med andra boken i EL James trilogi, dock vet jag redan vad som kommer hända för willan spoilade slutet, okej jag bad om det men ändå, fan att jag ska vara så jävla nyfiken.. 
Godnatt ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0