MIN DAG

Skulle egentligen gått upp med älskling imorse och skjusat honom till jobbet för att sedan kunna ha bilen men var så sjukt trött så kändes mer värt att ligga kvar i sängen och istället åka kommunalt, är ju ändå van vid de så big deal. Men det är alltid så, när man ska upp och göra nått är man alltid trött men när man inte har någon tid att passa/ är ledig vaknar man alltid tidigt och är super pigg?
 
Hade en läkartid klockan 12 och det visade sig att jag har (håll i er) patellarsenetendinopati haha när han sa det jag ba wtf?! Men det var iaf någon typ av ledbandsskada/ inflamation om jag fattade det rätt men a har fått en remiss till sjukgymnasten så förhoppningsvis ska det väl försvinna inom en snar framtid. Efter läkarbesöket åt jag lunch med pappa; biff, sås, potatis och sallad så levererade ett kungligt pass på gymmet efter. Rygg och triceps plus 25 min på crosstrainern också (får inte springa med mitt knä nu).
 
Efter gymmet träffade jag Fille och Jessica vi fikade och dem berättade om sin resa som verkade hur nice som helst, vill också åka utomlands!! Sen kom Amanda och vi gick till ica och handlade massa gottis. Vi har ätit tacos, kollat playa del sol, ätit chips, dip, ben and Jerry, choklad och kollat på million dollar baby. Sjukt deppig film fyfan, sitter och kollar på how i met your mother nu och försöker bli lite glad haha.
 
Men nu ska jag sova, tänkte försöka ta mig upp och gå en PW imorgon innan jobbet, godnatt på er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0