ONSDAG

Imorse när jag vaknade drog jag ut på en liten tränings runda. Först sprang jag ett tag, stannade jag och gjorde 10 benböj och 10 upphopp x 4 med lite vila mellan varje set. Helvete vad ont det gjorde i benen när jag sprang vidare efter det men bara att köra på, efter ett tag gick jag lite, sprang igen och stannade sedan vid bryggan och gjorde situps. Sen sprang jag igen, upp till huset och körde lite hopprep och magövningar. Höll på nästan 1,5 h så det var riktigt skönt attt springa ner och ta sig ett dopp efter :-) Här är lite bilder från morgonen:
 
 
Eftersom att vädret inte är det bästa ligger jag i sängen och läser och äter godis (bra sandra). Har marinerat kyckling tills ikväll också, vi ska grilla det, grönsaker och göra potatisgratäng, yummi. Men nu ska jag vila en stund, man blir trött av att ha semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0