SVETT

Okej, från och med nu ska jag försöka att inte stressa så mycket. Råkade sitta vid datorn lite för länge imorse, betalade räkningar, beställde kurslitteratur, bloggade osv plötsligt var klockan nästan 12 så gjorde i ordning 2 mackor fort som fan, hällde ner lite juice i min shaker och sprang hela vägen till centrum där jag laddade på mitt busskort, sprang sedan bort till bussen som jag precis han med, kaabam. Nu var klockan 12.04 och min tid jag hade hos terapeuten var 13.30 så kände mig ju sådär lagom stressad. 
 
Slängde i mig mackorna på bussen och sen var jag framme på gymmet ombytt och klar typ 20 över. Började med marklyft och fyfan vad jobbigt det var, både hatar och älskar den övningen på samma gång. Den är sjukt jävla bra men samtidigt avlider man typ när man kör det för det e så jävla jobbig. Körde 3 ryggövningar till och sen mådde jag så sjuk illa så var tvungen att springa till toan och a.. Hardcore som jag är drog jag ner till gymmet igen och körde triceps (vem har dött av lite spya liksom, kör bahh).
 
Min första KBT- tid gick iaf bra, tänker inte gå in på några detaljer angående det här men det känns bra att äntligen få prata med någon nu iaf. Vi ska iaf gå ut och äta ikväll så är påväg till söder nu :-) puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0