EN BRA MÅNDAG

Hade ställt klockan på 8 men snoozade fram till kvart i 9, så skönt (och älskling hade blivit så irriterad om han var hemma, han hatar när jag snoozar), låg i sängen och pluggade lite och sen ringde jag även och ombokade min tid jag fått hos terapeuten, var precis när jag hade tenta, så typiskt men ska dit den 28 istället så det är ändå ganska snart. Sen hoppade jag in i träningskläderna och sprang bort till friends arena, körde intervaller i trappan där, galet jobbigt och sen blev det PW varvat med lite löpning hem. Nu ligger jag helt utslagen i soffan och trycker i mig dröm-frukost bestående av: fivergavregryn, proteinpulver, linfrön, kanel, blåbär, hallon, kvarg (blandat med lite sötningsmedel), en klick jordnötssmör och chiafrön. Är så jävla taggad på att ändra min kost och komma igång ordentligt med styrkan nu, kör ju nästan bara cardio annars men det ska det bli ändring på :-) Nu väntar plugg resten av dagen, ett axel pass med älskling efter han slutat jobbet och sen ikväll börjar idol, whii :D
 
Goooooottttttit
 
Skönt att slippa duscha, har ju en kanin som gör rent mig istället ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0