17.14

Hejsvejs! Vill bara börja med att säga att jag är glad över att denna vecka är över, fyfan. I måndags jobbade jag och sedan skola tisdag och onsdag. Och i onsdags blev det bråk och grejer i min grupp så slutade med att jag bara drog från min grupp för var så jävla ledsen och upprörd och sen kom älskling och hämtade mig, så det var snällt. Igår var jag bara hemma och pluggade sen på kvällen hade jag och min granne Jennifer middag hos henne, det var mysigt. Idag har jag kört ett sjukt bra pass på gymmet, pluggat och städat lite. Funderar på vad jag ska göra ikväll. Hade tänkt att bara vara hemma först men nu ska tydligen älskling iväg och det är ju as boring och sitta här i min ensamhet så får se vad som händer, här kommer lite bilder bah:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lägger upp recept på cheesecaken och ett annat gott recept sen också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0