DAGARNA SOM GÅTT












Har haft en supermysig jul med trevligt sällskap och massa god mat. Jag var även tomte i år haha men bilder på det kanske ni får sen, jag var jävligt het iaf, det är en sak som är säker ;) har fått massa fina julklappar också så är väldigt nöjd. Det enda tråkiga var att jag fick så galet ont i ryggen på juldagen, kunde knapp röra mig ur sängen på morgonen så alla mina planer för denna dag sprack.. Dock kom det över lite folk till oss senare på kvällen så det blev en rolig kväll ändå :D ryggen känns mycket bättre nu dock så gör det fortfarande lite ont när jag böjer mig.
Idag ska jag jobba, gå till frisören och sen gå ut och äta med mamma, Amanda och Eva. Ha en trevligt fredag allihopa ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0