FÖRSTA ADVENT

Nu var det första december då :-) Jag älskar verkligen julen, det är nog den bästa högtiden, det är så mysigt. Idag är det ju första advent och vi hade inte druckit julmust förens idag så det var sjukt gott (värt att vänta för julstämningen liksom). Nu har vi precis julpyntat och lyssnar på julmusik sen håller även vår lussedeg på att jäsa hehe. En bra söndag :-)
 
Blev deg nästan enda upp till kanten så var tvungen att lägga över hälften i en annan bunke, faan vad tjocka vi kommer bli av alla lussebullar.
 
Gjorde en jullista på spotify bahhhh.
 
Chokladkalender :D
 
Julpynt i köket.
 
Vi fick 2 sånna här av mamma och fredrik, så fina!!
 
Hallen.
 
Vardagsrummet.
 
Fin tomte som vi också fick :-)
 
Fast det är mycket finare irl måste jag säga. Recept på lussebullarna samt min 3 rättersmiddag lägger jag ut i veckan! Puss på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0