FREDAG

Godmorgon! Sanny påpekade igår att jag var en dålig bloggare som bara lägger upp lite recept ibland? Haha okääääj. Nej men har faktiskt inte skrivit så mycket om vad jag gjort på senaste tiden men det är bara för att mitt liv känns så tråkigt att skriva om. Det är liksom samma sak varje dag jag tränar, pluggar, jobbar ibland och äter haha så känns inte så kul att skriva samma sak hela tiden. Men nu när det var ett tag sen så tänkte jag skriva av mig lite.

För det första, jag kan inte säga att jag är trött på att styrketräna, dock är jag trött på att känna mig "tjock" haha. Väger liksom 66 kg nu och anledningen till det är att jag varje dag ligger på överskott för att kunna bygga muskler. Men i januari ska jag äntligen börja min diet. Kommer fortsätta styrketräna då men också köra mycket kondition (jag har inte kört någon kondition alls sen i sommras). Så då ska jag försöka få bort allt fett som jag har nu och försöka att inte förlora så mycket muskler, vilket är sjukt svårt men a. Vilket fall kommer jag att få en snyggare kropp sen hehe. Om jag nu lyckas med min diet vill säga ;)

För det andra, det är så sjukt många dom fyller år nu i december älskling, Melissa, Malin, Jennifer osv och imorgon ska jag hem till Stina för att hennes kille fyller år. Känns som att jag kommer missa någons födelsedag eller blanda ihop datumen när alla ska fira för just nu är det typ varje helg som någon ska firas känns det som. Men vilket fall imorgon ska jag som sagt till Stina så det ska bli svin kul dock har älskling bestämt sig för att han också ska fira sin födelsedag imorgon och ha fest här? Haha snäll jag är som inte ens är med? Nej men får väl vara först hos Stina och sen dra hit, eller nått..

För det tredje, är så skoltrött, hade seminarium igår (det tredje på denna kurs) så nu är det "bara" 2 kvar och sen tentorna i januari. Sjukt att det faktiskt snart är januari och att vi börjar med fucking examensarbetet då? Jag är liksom snart klar med denna utbildning :O dock är jag ju väldigt inne på att gå ett år till och ta en kandidat så ska söka lite sen. Vill helst komma in på Handels sista året isf, det vore det bästa..

För det fjärde, kollar på BÄSTA SERIEN just nu, 90210 sååååååå jäkla bra alltså, är evigt tacksam till Jessica som tipsade mig.

För det femte, haha ja vad ska jag skriva här? Jo kan berätta om min dag. Klockan 12 har jag tvättstugan! Innan det hade jag tänkt att träna, bröst och triceps. Sen ska jag och älskling åka till Bromma blocks när han slutat. Sen ikväll kommer Jessica, Fille och Stina hit och ska ha idol kväll med mig och Sanny haha fast han är faktiskt inte ensam kille, paddan är ju här också! Så det kommer bli trevligt.

Okej nu har jag typ skrivit en bok så det får räcka, ha en bra fredag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0