HELGEN

Godkväll, tänkte skriva ett litet inlägg innan jag ska sova. Hade en väldigt mysig idolkväll med mina tjejer i fredags, hade gjort en saffranskladdkaka med vit choklad själva smaken var as god men den blev en aning för kladdig, tabbe av mig likzom så hade den varit inne lite längre hade den blivit perfa.
 
 
I lördags åkte jag och älskling till kista en sväng, vi hade fått 1000 kr var av Sannys föräldrar som vi skulle handla kläder för (det var ett krav för att vi skulle få pengarna haha, så gulliga) så jag köpe en ny mjukisdress, ska spara resten av cashen till mellandagsrean. 
 
 
Stod hur länge som helst och velade ifall jag skulle ta rosa på tröjan också men vit var så fin så tog det men nu ångrar jag att jag inte tog rosa haha, kanske går tillbaka och köper en rosa också hehe.
 
 
På kvällen åkte iaf jag, Fille och Freja till Stina för hennes kille hade födelsedagsfest, det var väldigt trevligt vi spelade tv spel och grejer :D Vid 10 drog vi tillbaka till mig eftersom att älskling också hade födelsedagsfest. Så hängde vi här resten av kvällen, var hur nice som helst, blev en väldigt lyckad kväll. I söndags så fyllde ju Sanny år så då fixade jag brunch till oss när vi vaknade. Joppe, Fille och Tommy joinade också så det var mysigt, bra start på dagen likzom.
 
 
 
Nu är det ny vecka igen och idag har jag tränat, körde ett sjukt jobbigt benpass. Sen har jag bara pluggat, lagat mat, kollat PH osv. Men nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon, natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0