JUL

 
Igår jobbade jag till klockan 4, efter det drog jag till gymmet och körde axlar och mage. Sen kom jag hem och hade adventsmys för mig själv eller paddan var ju med mig såklart, så helt ensam var jag inte. Kollade solsidan och åt skagenmackor. SJUKT NICE GREJ, jag är helt galen i skagenröra, det är ju bara för gott. Dock har jag av någon anledning fått för mig att jag inte gillar någon skagenröra som är färdig på burk (tror jag åt någon sån som var sjukt vidirg någon gång). Så brukar bara köpa i typ fiskaffären och ibland i charken om dem ha någon god. Men på ica maxi i sumpan smakar den verkligen skit och var verkligen as sugen så tänkte att jag provade att köpa en färdig (den som är på bilden där uppe) och den var verkligen hur god som helst, smakade som när man köper i fiskaffären typ? Det var liksom hela räkor i och allt, så ville bara tipsa om de till er som gillar skagenröra, för det är ju dessutom mycket billigare att köpa en sån där burk än färsk. Nog om skagenröra. Lite senare på kvällen kom älksling och några av hans kompisar hit, dem drack lite och sen gick dem ut. Jag följde dock inte med eftersom att jag skulle jobba idag.
 
 
 
Idag har jag tränat och jobbat. Ali (min chef) har ju bara varit för snäll mot mig idag. Först hade han köpt lunch till mig, alltså den där kycklingen som var kolugnsgrillad, så sjukt god. Sen när jag slutade fick jag en julklapp, chokladpraliner och 400 kronor på MQ, hur snällt? Blev iaf jätte glad. När jag kom hem slog jag in massa julklappar, älskar att slå in presenter och göra fint :D sen satt jag och älskling och kollade på pluras uppesittarkväll haha så flummigt alltså.. och sen såg vi lite på den andra Harry Potter filmen, det går inte snabbt med vårt maraton haha. Men nu måste jag sova, imorgon (eller a idag) är det julafton, whoho! Lär nog inte blogga någonting imorgon så vill bara önska alla mina fina läsare en god jul, puss från snarre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0