ÖVERASKNINGSFEST

Imorgon fyller min bäztis Mell the bell 22 år. Så i lördags hade Amer, hennes kille fixat ihop en överaskningsfest åt henne, det blev verkligen jätte lyckat och hon blev verkligen överaskad haha, så det var kul. Vi åt tacos, drack, lyssnade på musik osv. Dock drack jag nästan ingenting då jag skulle plugga och träna idag. Här kommer lite bilder från lördagen iaf:
 
Snarre.
 
Fikade med Jossan på fotöljen innan, goooodaste kladdkakan.
 
Födelsedagsbarnet!
 
Tacoooos :D
 
Melissa och Amer.
 
Blåser ut ljusen bah.
 
Amer hade köpt en väldigt fin tårta!
 
Och den va sjuuuukt god, med vit choklad mousse i och grejer, yummi.
 
Nästa vecka väntar en booring vecka med massa jobb, plugg (har 2 seminarium) och träning, blää men efter det så är det jul och grejer så ska absolut inte klaga, nu ska jag äta kakor och kolla på 90210.
JUSTE innan jag avslutar. Idag sa jag såhär till älskling: snabb fråga, datum och år när vi förlovade oss? Vet ni vad han svarar? 13 februari 2011. Det rätt svaret är 11 mars 2012, bra koll eller? Noll rätt liksom haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0