TORSDAG

Jag har kännt mig lite hängig de 2 senaste dagarna, i tisdags när jag vaknade hade jag ont i halsen och kände mig febrig. Igår kändes det en aning bättre men inte hundra procent. Nu har jag dock sovit så sjukt mycket de senaste dagarna och inte ansträngt mig så det hann nog aldrg "bryta ut" som tur är. Vilket fall imorse hade jag tid hos min tandläkare för att spänna tandställningen kl 11. Hade ställt klockan på 9 för att hinna upp och plugga en stund innan. Men vaknar av ett ryck 10.35 och ba wtf varför har jag inte hört klockan?? Så jag bokstavligen kastar mig upp och hann med tåget som gick 10.45, det är vad jag kallar snabbt hehe. Min tandläkare ligger inne i stan på sveavägen men kom faktiskt bara 5 min försent och jag var jävligt svettig när jag kom fram haha, men jag hann iaf :D Nu har jag den "sista tråden" i tandställningen så det är bara lite småjusteringar kvar sen får jag ta ut den, i vår någon gång, whoho. Nu ska jag dra iväg och träna, ha en bra dag :-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0