15.35

Men jävla blogg anus skrev ett långt inlägg som bara försvann? Orka skriva om allt.. Har dessutom årets huvudvärk som vägrar släppa. Det kan ju dock bero på att jag inte tagit någon huvudvärkstablett och det i sin tur beror på att vi inte har några hemma. Förrutom att jag beklagade mig över detta så skrev jag att jag har bakat bröd idag, ett väldigt nyttigt bröd som också blev väldigt gott. Sa jag att jag spydde på gymmet imorse också? Haha vem gör det? Alltså det var ju inte frivilligt utan det kom bara upp :S Aja nu ska jag antingen ta min feta röv ner till centrum och köpa huvudvärkstabletter eller så ska jag fortsätta ligga här och tycka synd om mig själv ;) Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0