HEJ KOMPISAR

Jag har som sagt en ledig vecka nu och det är så jäkla skönt!! Har dock fått en komplettering på externinlämningen fast det visste jag redan att jag skulle få ska bara fixa till det.

Tentan i måndags kändes helt okej fast har ingen aning om jag klarade det är inte, men hoppas. På kvällen kom Amanda hit, hon kom hem från Thailand i söndags så hon var brun som fan, den jäveln. Hon hade med sig lite presenter till mig också, så söt ❤

Igår kväll åt jag middag hos mamma, fredrik hade gjort sin goda wok (som jag åt till frukost idag också haha) sen drack vi lite vin och pratade, trevlig kväll. Sen kom min snälla pojkvän och hämtade mig.

Idag har jag bara varit hemma och slappat, hur skönt?? Skulle egentligen ha klippt paddans klor men inte ens det orkade jag åka iväg och göra haha. Dock har jag fixat mitt CV och sökt 2 jobb så liiite har jag fått gjort och diskat ;D Har laddat ner första säsongen av gossip girl så tänkte kolla på det nu, puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0