MÅNDAG

Ser man på, "ägarens dotter", jag och Mell HAHAHA..
 
Hej förresten. Idag var jag på en 8 km prommenad fram och tillbaka till farsta, så himla duktig medans älskling låg i sängen och kollade OC *host* *lat*. Och på tal om honom så blogg-rapade han mig (ehh vem gör så?) och skrev att jag hade svamp så för er som har gått runt och gottat er i att jag har lidit av en hemsk svampinfektion så kan jag meddela att så är inte fallet. Nog om det.
 
Den här veckan börjar nya kurser ekonomistyrning och juridik i butik ll. Så har varit duktig och kollat på den första föreläsningen och nu tänkte jag läsa lite i boken, snark meeeen har faktiskt bestämt mig för att hela tiden ligga i fas i denna kurs så då gäller det att inte vara på latsidan vettni. Nu ska jag kolla på gossip girl och äta upp taco resterna från igår, puss då.
 

Kommentarer
Postat av: Fille

haha vadå ägarens dotter? xD

Svar: Meeh kommer du inte ihåg det??????? HAHAHAH :D
Sandra Olsson

2013-01-14 @ 20:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0