MEN HEJ IGEN

Har precis kört body pump och mina ben skakar som 2 asplöv, skulle gå ner för trappan på gymmet och mitt ben typ låste sig på nått sätt (haha) så höll på att ramla, stel tjej. Skulle egentligen ha kört body combat kl 8 också men då skulle jag inte hunnit handla efter plus att jag är helt slut efter pumpen så hoppade det.

Självklart när jag handlat så hade bussen gått så det var 30 min tills nästa skulle gå, orka, så tog tuben till gullis och nu sitter jag här och väntar på Farsta som självklart också precis gick. Seriöst vill ha en bil orkar inte åka kommunalt, när jag börjar jobba heltid sen och får ut en relativt bra lön så kommer en bil va typ prio ett att skaffa. Tills dess så är jag forever alone på tuben! Hörs ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0