ÄNTLIGEN

Fan vad glad jag är att jag skrev in mig på den nya vårdcentralen, läkaren jag träffade var hur gullig som helst och väldigt professionell och förstående. Tyvärr har det nästan aldrig hänt innan när jag gått till en vårdcentral, tror jag aldrig jag varit riktigt nöjd med en läkare någonsin och ibland får man tom träffa någon som knappt kan svenska? Vilket fall så ska jag äntligen få träffa en KBT-terapeut nu, så det känns skönt. När jag var klar där var jag fortfarande aptrött så för att ens orka byta om till gymkläderna kände jag att jag behövde någon form av energi så gick in på Ica maxi och köpte en festis och 2 proteinbars, skitgoda smaker blueberry-muffin och cookies & cream, kunde inte välja så köpte båda haha. Åt en halv (man vill ju inte få håll), halsade i mig min festis (sjukt gott) sen körde jag ett konditionspass och lite biceps. 2 av 3 grejer avklarade idag, bara jobbet kvar, kör bahh.

 


Kommentarer
Postat av: mammi :)

Härligt gumman :) Jaaa ÄNTLIGEN!!!!!!

2013-07-16 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0