BOX

Alltså fyfan säger jag bara. Kommer till gymmet, eftersom att jag haft en riktig fetto vecka så hade jag ändå tänkt att börja rätt chill idag, typ springa några km sen PW men nejnej så blev det inte kan jag säga er. När jag kommer till receptionen och ska dra mitt kort står det en kille där som börjar tjata om att jag ska gå på boxpasset, börjar undra nu i efterhand om han var försäljare eller nått så som han tjatade men vilket fall så bestämde jag mig iaf för att köra på det. Kan ju säga att jag ångrade det beslutet varje sekund av det där passet, fyfan vad jobbigt det var. Fast nu i efterhand känns det såklart bra men serri att börja med det där passet efter att haft uppehåll på gymmet, en timmes jävla box det är ju ett under att jag är levande påväg till jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0