JUST NU

 

Lagat matlådor för veckan, både ekonomiskt och nyttigt -.- den senaste veckan har jag inte tränat, jag har ätit massa onyttig mat, godis, chips, efterrätter osv samt konsumerat alldeles för mycket alkohol min kropp är kaos haha, har säkert gått upp några kilo också.. Vill-inte-tänka-på-det. Men nu jobbar jag varje dag fram till den 27 så nu är det träning och jobb som gäller för min del. Ska även försöka gå igenom omtentan jag har i augusti.. Åh vilket deprimerande inlägg det här blev, bäst att sluta innan jag kommer på något mer jobbigt jag måste göra de närmsta dagarna.


Kommentarer
Postat av: mammi :)

Åhh vad duktig du e, ser gott ut :) Kram <3

2013-07-15 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0