LITE BILDER FRÅN DE SENASTE DAGARNA

 
 
Paddan har gosat In sig i soffan hos Sanny och blir kliad, så nöjd kanin!
 
Var och tränade i högdalen när jag hade rast på jobbet och gjorde självklart ett besök på matdax då, bästa affären!!!!!! Saknar ❤ (varför finns inte detta på norrsidan?)
 
En fin skylt jag gjorde på jobbet, as roligt ju haha, dock tyckte INTE Ali det var lika kul och klippte bort högra hörnet där det stod: "kom och köp choklad och va glad" :D
 
Poddisen fick träffa hundkompis
 
Ehh min tvätt igår.. Ni fattar inte hur sjukt tungt det var att bära ner allt det där!
 
Jag och älskling åt god middag, han burgare och jag räkor och baguette, åt fan för mycket så kände mig illamåeende när jag gick och la mig, standard. Sen får man ju se upp för vi har en liten grå, hårig mattjuv här hemma, tom mögelosten är han på, wtf liksom? :P
 
Idag är det fredag och jag kom precis  till jobbet. Efter jag slutat ska jag möta farmor och Amanda så ska vi åka hem till mig och jag ska färga Amandas hår. Men nu måste jag börja fixa här, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0