MIN FREDAG

Okej nu är jag helt slut. Dagen började med sjukt mycket stress. Jag är rejält dålig på att ta mig upp på morgonen så snoozade såklart alldeles för länge och fick sedan slänga i mig frukosten (en äggmacka men halva hamnade på diskbänken typ) och glömde att packa ner hälften av alla saker jag skulle haft med mig men aja. Öppnade iaf på jobbet och slutade vid halv 3 och då vare dags för dagens höjdpunkt (not) att äta min matlåda. Men grejen va efter 5 dagar gick det bara inte att äta, fick kväljningar så åt bara lite sallad som jag hade med mig, bra energi liksom så tog jag några godisbitar också för att lyxa till det satt säga, det är ju ändå fredag.

Efter jag slutat drog jag in på bik bok, det har blivit en outlet där då allt är sjukt billigt, det var 2 förr 99 så köpte 2 st shorts och 2 tröjor, efter det (ja det är en lång dag och jag ska beskriva allt i detalj för det är kul) så hälsade jag på morfar på sjukhuset och vid det här laget kan jag säga att jag började bli sjukt hungrig.. Vi spelade iaf lite kort och pratade SEN åkte jag och träffade Jessica aka Bertil. Vi gick runt på Åhléns jag köpte en present till Jennifer som fyller år idag och ett nagelack, väldigt fint ska visa sen. Efter det stod vi utanför Hemköp och pratade en stund (haha lodis varning?) och jag hällde i mig en drick-yoghurt och slutligen så drog jag till gymmet, 20 min på BM (jävligt bra tempo) och mage.

Och nu mina damer och herrar är jag ÄNTLIGEN hemma med noll energi så ska trycka i mig hur mycket mat som helst OCH äta chips och dip, yes. Sen ska jag på fest också, men det är hos min granne, så nice. Men ska inte dricka för jobbar ju imorgon, men det är lugnt det är nice med en nykter kväll. Puss då!

 

Jag och poddisen i förrgår ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0