NANANANA, NO I DONT WANT TO PARTY WITHOUT YOU

 
 
Jag trodde aldrig jag skulle säga det här idag men fan vad glad jag är att jag drack igår, hade en skitrolig kväll :D jag, älskling och fredrik grillade god mat hos oss och efter jävligt mycket tjat bestämde jag mig för att dricka ändå. Min första plan (eftersom att jag jobbade idag) var att bara dricka cider för börjar man blanda allt möjligt så blir man så jävla bakis. Men det sprack rätt fort för när jag kom till Jennifer hade hon gjort bål och grejer, så min andra plan var att bara dricka cider och drinkar.
 
Jennifer (aka Agnes HAHAHA, okej ni bah what men det var ett litet interskämt bara, sjukt kul dock) fyllde år så vi var hos henne och firade, drack, spelade drickspel och pratade, väldigt kul. Min dricka tog slut så blev bjuden på både vin och likör, så a min "bara dricka cider och drinkar" var nu uppe i bara dricka cider, drinkar, likör och vin haha så bra liksom.
 
Efter att ha hängt där ett tag beställde vi taxi bilar och drog till Garbo, som var sjukt bra nattklubb? Det ligger ju i sumpan så fattar inte varför jag inte varit där innan? Vilket fall var verkligen bra drag, skit bra musik allt, och det BÄSTA var att älskling (som aldrig dansar?) dansade as mycket med mig, vi var på det dansgolvet det var svensk musik så vi sjöng med, (buggade?), hoppade runt osv, satt tom på Sannys axlar ett tag haha vill inte ens veta hur vi såg ut. Och nu kan jag säga att jag definitivt glömt bort vad jag skulle dricka för det blev både shots, redbull vodka, cider osv.
 
Jag vet inte ens vad klockan var när vi drog men då gick vi förbi sgrillen och köpte fyllekäk, har lite minnesluckor från när vi gick men minns att jag stod och skrattade as mycket när vi skulle beställa haha, han måste trott att jag var hög eller nått. Sen när vi gick hällde älskling ut våra pommes på marken för att vi inte skulle vara tjocka och vräka i oss allt fett fail bara att 5 min senare ba vafan slängde vi dem för!? Resten av hemvägen tänker jag inte skriva ut här men a haha.. Sen när vi var hemma så tog jag chips och dip och la mig i sängen och åt, som att jag inte hade fettat mig tillräckligt liksom? Somnade med chip i munnen typ.
 
Idag har jag jobbat, men det var ändå lugnt, kände mig inte så bakis faktiskt :-) fick sluta en timme tidigare också så nu är jag påväg hem. Ikväll blir det en lugn kväll iaf.

Kommentarer
Postat av: mammi :)

Gud vad rolig du e ;) hahahahaha, sötnos <3

2013-07-20 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0