SÅ TRÖTT

Ni vet när man vaknar och är skit trött men sen efter att ha varit uppe en stund så blir man pigg? Jag har varit vaken i en halvtimme nu och jag väntar fortfarande.. Seriöst håller på att somna. Har sovit ensam i 2 nätter nu och sover inte lika bra då och inatt har jag verkligen inte sovit många timmar så antar att jag kommer vara såhär trött hela dagen.. Kul. Är iaf påväg till läkaren nu, känns lite jobbigt men what to do, hoppas verkligen att det är någon bra den här gången bara. Efter läkaren ska jag träna sen jobbar jag mellan 12-19.15 det betyder att jag kommer vara hemma förens om 12 timmar.. Åh orkar-inte, skulle göra vad som helst för att få krypa ner bredvid älskling i sängen igen. Han kom hem tidigt imorse, så han kommer förmodligen ligga och sova hela dagen / avensjuk tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0